avatar Ten blog rowerowy prowadzi lec33 z miasteczka Grodzisk Mazowiecki. Mam przejechane 17761.40 kilometrów w tym 4888.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.81 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy lec33.bikestats.pl
08:30 h 21.29 km/h
Max prędkość:41.00 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:Kross A6

Tomaszów Mazowiecki

Niedziela, 19 kwietnia 2009 · dodano: 19.04.2009 | Komentarze 3

Skierniewice - Strzyboga - Strobów - Rzeczków - Żelazna - Dębowa Góra - Żelazna - Michowice - Głuchów - Chrapy - Żelechlinek - Rękawiec - Tarnowska Wola - Małecz - Skrzynki - Luboszewy - Tomaszów Mazowiecki - Smardzewice - Jeleń - Ciebłowice Duże - Spała - Konewka - Nowy Jasień - Czerniewice - Rawa Mazowiecka - Kurzeszyn - Nowy Kałęczyn - Skierniewice

rowery
na zdjęciu Andrzej, ja z drugiej strony aparatu ;)

lec33
| 16:16 niedziela, 19 kwietnia 2009 | linkuj ps. planuję na góralu zrobić ponad 200km ale jak się trochę przyzwyczaję do siodełka bo d... nie czuję przy dłuższych dystansach ;)
| 16:01 niedziela, 19 kwietnia 2009 | linkuj jechaliśmy we dwóch, początek ok 6:30 ze Skierniewic (o 5:55 pociagiem z Grodziska Maz. do Skierniewic) rano padał deszcz i przez to nadrobilismy ze 20km kiedy w Żelaznej pomyłkowo skręciliśmy znów w stronę Skierniewic, potem powrót znowu do Żelaznej i dalej już bez przeszkód najpierw do Tomaszowa Maz., później Niebieskie Źródła, Smardzewice i Spała przy niezłej pogodzie. Niestety w obie strony wiatr prosto w twarz co przy pagórkowatym terenie dało się nam we znaki. Na koniec do Skierniewic dotarliśmy ok 18:30. W siodle 8,5 godz. reszta na oglądanie i zwiedzanie. Dodam zdjęcie ze sprzętem na którym jechaliśmy.
kuczy
| 13:39 niedziela, 19 kwietnia 2009 | linkuj O której godzinie rano zacząłeś? ;D Za... dystans jak na górala :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa aoree