avatar Ten blog rowerowy prowadzi lec33 z miasteczka Grodzisk Mazowiecki. Mam przejechane 17761.40 kilometrów w tym 4888.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.81 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy lec33.bikestats.pl
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:

Misja Zawoja 1/10

Środa, 30 września 2020 · dodano: 18.10.2020 | Komentarze 0

Pierwszy dzień wędrówki po Beskidzie Żywieckim. Trasa: Zółty szlak z Zawoi Podryzowanej przez Mosorny Groń, Cyl, Policę do Schroniska na Hali Krupowej. Zejście niebieskim szlakiem do Skawicy.

Początek wędrówki: żółty szlak, Jaworzyna po nocno-porannych opadach...

gdzieś w okolicach Zimnej Dziury... nadal szlak żółty, mglisto i mokro

podejście pod Cyl, nadal we mgle ale ślisko i niewiele widać... lubię te klimaty ;)

gdzieś na grzbiecie Policy... trochę kolorów się czasem pojawia

no i sama Polica... w sumie powinny być piękne widoki ale tego dnia było g... widać

Schronisko na Hali Krupowej. Posiedzieliśmy dłuższą chwilę, coś niecoś zjedliśmy, podsuszyliśmy ekwipunek i ruszyliśmy żółtym szlakiem do Juszczyna. Chwilę po tym jak wyszliśmy ze schroniska zaczęła się ulewa... nic nie zapowiadało, żeby miało przestać padać więc szybko a nawet bardzo szybko (na ile to było możliwe) ruszyliśmy w dół. Nie ma zdjęć z tego ostatniego odcinka szlaku bo aparat zamókł i musiałem go schować do plecaka. Kiedy doszliśmy do miejsca w którym żółty szlak odchodzi od niebieskiego w kierunku Juszczyna okazało się, że są znaki informujące o zamknięciu szlaku ze względu na prace leśne więc zdecydowaliśmy o zmianie planów i zejście niebieskim szlakiem do Skawicy. Końcówka asfaltem więc miło nie było choć bacówka na końcu drogi trochę poprawiła nam nastroje.