avatar Ten blog rowerowy prowadzi lec33 z miasteczka Grodzisk Mazowiecki. Mam przejechane 17761.40 kilometrów w tym 4888.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.81 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy lec33.bikestats.pl
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:

Misja Zawoja 2/10

Czwartek, 1 października 2020 · dodano: 18.10.2020 | Komentarze 1

Trasa (pętla): czerwony szlak Przełęcz Krowiarki, Sokolica, Babia Góra, Przełęcz Brona, Markowe Szczawiny, niebieski szlak do Przełęczy Krowiarki czyli klasyka.

Na czerwonym szlaku, od rana mglisto i mokro ale po południu ma padać więc nie możemy marudzić po drodze...

niekończące się schody... przekleństwo wielu szlaków ;(

Kosodrzewina i tyle...

Gówniak, czyli jedna z moich ulubionych nazw ;)

Na Babiej Górze wiało, było mgliście lub chmurzyście (nie widzę różnicy) ale za to luz i COVID-19 nie ma szans...
mokro na przełęczy Brona...

Zejście do Markowych Szczawin... pogoda niezmienna

no i schronisko... z rozrzewnieniem wspominam stare schronisko... tu niby wszystko ok ale nie ma zupełnie klimatu. nie lubię napisów w stylu "wrzątek 1zł", chwilę posiedzieliśmy  ale kaloryfery zimne i nic się nie dało podsuszyć. pogoda się nie sprawdziła i zaczęło padać 2 godziny wcześniej niż zapowiadał to satelita. znowu powrót w deszczu ale chociaż niebieski szlak do Krowiarek jest łatwy i można szybko iść. czas przejścia wg mapy 2 godziny -czas naszego przejścia 50 minut.