avatar Ten blog rowerowy prowadzi lec33 z miasteczka Grodzisk Mazowiecki. Mam przejechane 17761.40 kilometrów w tym 4888.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.81 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy lec33.bikestats.pl
h km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:

Misja Zawoja 7/10

Wtorek, 6 października 2020 · dodano: 21.10.2020 | Komentarze 0

Trasa (pętla): czarny szlak z Zawoi Podryzowanej do Schroniska Markowe Szczawiny, żółty szlak do Zawoi Składy przez Ficykowe Rozstaje i Zawoję Czatoża, Zawoja Podryzowana.

poranek przywitał nas ładną pogodą i chmurkami nad Babią Górą, które raz tam były a raz nie...

stara zabudowa w Zawoi Podryzowanej, 100m od czarnego szlaku...

widok na zachmurzoną Babią Górę z Zawoi Ryzowanej...

czarny szlak wiedzie Starym Groniem, jest w miarę łatwy i przyjemny, zresztą to mój ulubiony szlak na Babią Górę...

widok z Polany Kaczmarczykowej na pasmo Policy i Jałowieckie...

a tu widok na Mosorny Groń, Cyl i Policę...

schronisko, ludzi mało, przyjechała ekipa z GOPR-u ale na szczęście tylko na bazę...

widok z żółtego szlaku z rejonu osuwiska...

w Zawoi Czatoży, z roku na rok ubywa starej zabudowy...

widok z nowego skweru w okolicach "małych widełek" na Babią Górę...