avatar Ten blog rowerowy prowadzi lec33 z miasteczka Grodzisk Mazowiecki. Mam przejechane 17761.40 kilometrów w tym 4888.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.81 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy lec33.bikestats.pl
03:50 h 20.61 km/h
Max prędkość:31.00 km/h
Kalorie: (kcal)
Rower:Kross A6

Do Miedniewic i z powrotem

Niedziela, 1 sierpnia 2010 · dodano: 02.08.2010 | Komentarze 2

Grodzisk Maz. - Izdebno Kościelne - Stanisławów - Baranów - Holendry Baranowskie - Nowy Drzewicz - Oryszew Osada - Guzów - Babski Borek - Wola Miedniewska - Miedniewice - Starowiskitki Parcel - Wiskitki - Morgi - Sokule - Żyrardów - Korytów A - Korytów - Bieganów - Podlasie - Stare Budy Radziejowskie - Budy Józefowskie - Kuklówka Zarzeczna - Makówka - Grodzisk Maz.

lec33
| 14:59 wtorek, 3 sierpnia 2010 | linkuj Moim zdaniem więcej górek znajdziesz na południe od Skierniewic lub w okolicach Grójca (Złota Góra) ale wytyczyłem trasę ok 120km z Grodziska gdzie powinno być nieco górek po drodze (utrudnieniem było wytyczenie trasy wyłącznie asfaltami co nieco wydłużyło trasę ale można ją nieco zmodyfikować w okolicach Mszczonowa np. z Osuchowa bezpośrednio na Piekary):

Grodzisk Maz. - Osowiec - Huta Żabiowolska - Kaleń - Skuły - Piotrkowice - Lasek - Lutkówka (od Piotrkowic do trasy grójeckiej jest to odcinek drogi wojewódzkiej ale ruch tam jest niewielki) Osuchów - Budy Strzyże - Badowo Dańki - Badów Górny - Piekary - Lindów - Budy Chojnackie - Turowa Wola - Grzymkowice - Białogórne - Osuchów - Bobrowce - Nowe Poręby - Jakubów - Zalesie - Machnatka Parcela - Wilczoruda - Jeziórka - Jeziora - Jurki - Kruszew - Michrów - Michrówek - Jeżewice - Rembertów (koło kościoła dalej do końca prosto i w lewo do tunelu pod torami -aczkolwiek nie pamiętam czy końcówka dojazdu do tunelu jest utwardzona) - Michrów - Jeziorzany - Tarczyn - Przypki - Krakowiany - Młochów - Siestrzeń - Grodzisk Maz.

i ot taka mała propozycja z mojej strony

powodzenia na trasie
Leszek
jajacek
| 10:35 wtorek, 3 sierpnia 2010 | linkuj Cześć, poszukuję jakiś hopek/podjazdów na Mazowszu. Z mapy wynika że w okolicach Osuchowa powinny być jakieś hopki. Czy możesz polecić jakąs pętlę ok 100km dobrymi asfaltami na szosówkę z niewielkim natężeniem ruchu z Żyrardowa lub Grodziska? Pozdrawiam, Jacek

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa miona